Κυπριακή Δημοκρατία

Ειδήσεις


Θέσεις Λειτουργού Αρχείων και Επικοινωνιών, Υπουργείο Εξωτερικών (Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας 31 Μαρτίου 2010) - 12/04/2010


Αριθμός 321


Γίνονται δεκτές αιτήσεις για 12 μόνιμες θέσεις Λειτουργού Αρχείων και Επικοινωνιών, Υπουργείο Εξωτερικών. (Η θέση είναι Πρώτου Διορισμού). Ο μισθός της θέσης είναι Α2: €10.858, 10.950, 11.042, 11.134, 11.226, 11.371, 11.667, 11.963, 12.259, 12.555, 12.851, 13.157, 13.584, Α5: €11.773, 12.265, 12.757, 13.309, 14.020, 14.731, 15.442, 16.153, 16.864, 17.575, 18.286, 18.997, 19.708, Α7(ii): €16.591, 17.420, 18.249, 19.078, 19.907, 20.736, 21.565, 22.394, 23.223, 24.052, 24.881, 25.710, 26.539 (Συνδυασμένες Κλίμακες), στον οποίο προστίθενται οι οποιεσδήποτε γενικές αυξήσεις που έχουν εγκριθεί με νομοθεσία. Επιπλέον, καταβάλλεται τιμαριθμικό επίδομα, σύμφωνα με το ποσοστό που εγκρίνεται από την Κυβέρνηση από καιρό σε καιρό.

Σύμφωνα με το ισχύον Σχέδιο Υπηρεσίας της θέσης, τα καθήκοντα και οι ευθύνες καθώς και τα απαιτούμενα προσόντα έχουν ως εξής:

2. Καθήκοντα και ευθύνες:

(α) Εκτελεί καθήκοντα Λειτουργού Αρχείων και Επικοινωνιών τόσο σε Διπλωματικές Αποστολές της Δημοκρατίας στο εξωτερικό όσο και στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου. Τα καθήκοντα αυτά περιλαμβάνουν διεξαγωγή αλληλογραφίας, παροχή βοήθειας σε προξενικές διευθετήσεις, καταγραφή και ταξινόμηση αλληλογραφίας, δακτυλογραφία, λογιστικά καθήκοντα, χειρισμό, λειτουργία και συντήρηση τηλεπικοινωνιακών και κρυπτογραφικών συστημάτων που χρησιμοποιούνται για την ασφαλή επικοινωνία με το Κέντρο και τις Διπλωματικές Αποστολές. Εκτελεί οποιαδήποτε άλλα καθήκοντα που θα του ανατεθούν.

(β) Οι υπάλληλοι θα εργάζονται, όπου απαιτείται από τις ανάγκες της Υπηρεσίας, είτε με σύστημα βάρδιας, είτε με ειδικά ωράρια, όπως ήθελε συμφωνηθεί σε κάθε περίπτωση.

(γ) Ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας και την πείρα του υπαλλήλου, αναμένεται από αυτόν όπως εκτελεί τα καθήκοντά του σε αυξημένο βαθμό ευθύνης και δύνανται να ανατεθούν σ΄ αυτόν πιο υπεύθυνα καθήκοντα, μεταξύ των οποίων ο έλεγχος της εργασίας, η καθοδήγηση και η εκπαίδευση κατώτερου προσωπικού.

3. Απαιτούμενα προσόντα:

(α) Δίπλωμα του Ανώτερου Τεχνολογικού Ινστιτούτου ή ισότιμο προσόν στην Ηλεκτρολογία / Ηλεκτρονική ή Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές.

ή

(β) Απολυτήριο αναγνωρισμένης Σχολής Μέσης Εκπαίδευσης και Εκπαίδευση ή/και πείρα στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές / Ηλεκτρολογία / Ηλεκτρονική.

(γ) Πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας.

Σημ.: Αναφορικά με τους υποψηφίους-

(i) Των οποίων η μητρική γλώσσα δεν είναι η Ελληνική και δεν έχουν απολυτήριο Ελληνικού Σχολείου Μέσης Εκπαίδευσης και
(ii) οι οποίοι, δυνάμει του Άρθρου 2.3 του Συντάγματος επέλεξαν να ανήκουν στην Ελληνική κοινότητα, απαιτείται μόνο καλή γνώση της Ελληνικής γλώσσας, νοουμένου ότι θα έχουν άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας.

(δ) Ακεραιότητα χαρακτήρα, εχεμύθεια, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία και ευθυκρισία.

Πλεονεκτήματα:

(α) Επιτυχία στην Ενδιάμεση Εξέταση στη Λογιστική (Intermediate) του Εμπορικού Επιμελητηρίου του Λονδίνου ή σε οποιαδήποτε άλλη εξέταση που ήθελε εγκριθεί ως ισότιμη από τον Υπουργό Οικονομικών.
(β) Καλή γνώση άλλης ξένης γλώσσας εκτός από την Αγγλική.
(γ) Επιτυχία σε εξετάσεις που διεξάγονται ή αναγνωρίζονται από το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού στην Ελληνική και Αγγλική δακτυλογραφία με ταχύτητα 35 τουλάχιστο λέξεις κατά λεπτό.

Σημειώσεις:

(1) Οι υποψήφιοι θα υποβληθούν σε γραπτή εξέταση σύμφωνα με τις πρόνοιες του σχετικού νόμου.
(Σημειώνεται ότι ο πιο πάνω όρος θα θεωρηθεί ότι έχει εκπληρωθεί με την επιτυχία σε ειδική γραπτή εξέταση που θα διεξαχθεί από την οικία Συμβουλευτική Επιτροπή. Ειδικότερα, η πιο πάνω θέση περιλαμβάνεται στον κατάλογο θέσεων (Παράρτημα ΙΙα) Πρώτου Διορισμού ή Πρώτου Διορισμού και Προαγωγής, για τις οποίες δυνάμει της υπ΄ Αρ. 2 Απόφασης της Βουλής των Αντιπροσώπων, που λήφθηκε στις 25.6.2009 (Παράρτημα Τέταρτο, Μέρος ΙΙ, με αρ. 4079 και ημερ. 8.7.2009, της Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας), διεξάγεται ειδική γραπτή εξέταση από τις οικείες Συμβουλευτικές Επιτροπές, αλλά η αξιολόγηση για επιλογή γίνεται με βάση τα κριτήρια που καθορίζονται στους περί Αξιολόγησης Υποψηφίων για Διορισμό στη Δημόσια Υπηρεσία Νόμους του 1998 έως 2008).

(2) Οι διοριζόμενοι με βάση τα προσόντα στο (3)(β) θα τοποθετούνται στην Κλίμακα Α2, ενώ οι διοριζόμενοι με βάση τα προσόντα στο (3)(α) θα τοποθετούνται στη δεύτερη βαθμίδα της Κλίμακας Α5. Της ίδιας μεταχείρισης θα τυγχάνουν και υπάλληλοι που αποκτούν τα στο (3)(α) προσόντα μετά το διορισμό τους, η τοποθέτησή τους όμως θα γίνεται από την ημερομηνία απόκτησης των προσόντων.

(3) Οι διοριζόμενοι θα πρέπει να επιτύχουν-

(α) Στις εξετάσεις πάνω στο Νόμο και τους Κανονισμούς για τη Δημόσια Υπηρεσία, όπως επίσης και στις Διατάξεις που διέπουν τους όρους υπηρεσίας των δημόσιων υπαλλήλων, μέσα σε δύο χρόνια ή τέσσερις εξεταστικές περιόδους από το διορισμό τους, και

(β) στις εξετάσεις πάνω στις Δημοσιονομικές και Λογιστικές Οδηγίες και Κανονισμούς Αποθηκών, μέσα σε 4 χρόνια ή 8 εξεταστικές περιόδους από το διορισμό τους.

(4) Υπάλληλοι που κατείχαν τη θέση αυτή κατά τη 16.2.1996-

(α) Θα προχωρούν από την Κλίμακα Α2 στην Κλίμακα Α5, μόλις φθάσουν με υπηρεσία στο σημείο της Κλίμακας Α2, που αντιστοιχεί στην αφετηρία της Κλίμακας Α5 και στη συνέχεια από την Κλίμακα Α5 στην Κλίμακα Α7, μόλις φτάσουν με υπηρεσία στο σημείο της Κλίμακας Α5 που αντιστοιχεί στην αφετηρία της Κλίμακας Α7. Αν, όμως, ευρίσκοντο σε σημείο της Κλίμακας Α2 ψηλότερο από την αφετηρία της Κλίμακας Α5 θα τοποθετούνται από την εν λόγω ημερομηνία στην Κλίμακα Α5 με βάση το μισθό τους στην Κλίμακα Α2. Ανάλογη ρύθμιση θα γίνεται και για εκείνους που ευρίσκοντο σε σημείο της Κλίμακας Α5 ψηλότερο από την αφετηρία της Κλίμακας Α7, κα θα τοποθετούνται από την εν λόγω ημερομηνία στην Κλίμακα Α7 με βάση το μισθό τους στην Κλίμακα Α5.

(β) Θα παίρνουν μία προσαύξηση με την ένταξή τους στην Κλίμακα Α7, η οποία αντιστοιχεί με την προσαύξηση που θα έπαιρναν κατά την προαγωγή τους στην προηγούμενη θέση Λειτουργού Αρχείων και Επικοινωνιών, 2ης Τάξης.

Σημ.: Ο όρος «υπάλληλοι» περιλαμβάνει και έκτακτους υπαλλήλους που εκτελούσαν τα καθήκοντα της θέσης αυτής κατά την εν λόγω ημερομηνία, η ανέλιξη τους, όμως, με βάση τις πρόνοιες της πιο πάνω Σημείωσης θα γίνεται από την ημερομηνία διορισμού τους στην οργανική θέση Λειτουργού Αρχείων και Επικοινωνιών.

(5) Η ανέλιξη των υπαλλήλων από την Κλίμακα Α2 στην Κλίμακα Α5 και από την Κλίμακα Α5 στην Κλίμακα Α7 θα γίνεται νοουμένου ότι θα έχουν επιτύχει στις εξετάσεις που αναφέρονται στη Σημείωση 3. Υπάλληλοι που υπηρετούσαν κατά την ημερομηνία έγκρισης του παρόντος Σχεδίου Υπηρεσίας και είχαν υποχρέωση με βάση τους όρους διορισμού τους να επιτύχουν σε εξετάσεις δακτυλογραφίας μέσα σε 2 χρόνια ή 4 εξεταστικές περιόδους από την ημερομηνία διορισμού τους, απαλλάσσονται από την υποχρέωση αυτή.

(6) Ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας οι υπάλληλοι θα τυγχάνουν ειδικής εκπαίδευσης και θα παρακολουθούν επιμορφωτικά μαθήματα σχετικά με τα καθήκοντά τους.

4. Οι αιτητές πρέπει να είναι πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας, δεδομένου ότι το Υπουργικό Συμβούλιο, ασκώντας τις εξουσίες που παρέχονται σ΄ αυτό δυνάμει του άρθρου 2 των περί Δημόσιας Υπηρεσίας Νόμων του 1990 έως 2009, καθόρισε την πιο πάνω θέση ως θέση που συνεπάγεται άμεση ή έμμεση συμμετοχή στην άσκηση δημόσιας εξουσίας και στη διαφύλαξη των γενικών συμφερόντων του κράτους.

5. Σύμφωνα με το άρθρο 31(β) των περί Δημόσιας Υπηρεσίας Νόμων του 1990 έως 2009 «Κανένας δε διορίζεται στη δημόσια υπηρεσία, εκτός αν συμπλήρωσε την ηλικία των δεκαεπτά χρόνων και, νοουμένου ότι πρόκειται για πολίτη της Δημοκρατίας, έχει εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις ή έχει απαλλαγεί νομίμως από αυτές».

6. Αιτητές οι οποίοι καλύπτονται από τις πρόνοιες του περί Πρόσληψης Ατόμων με Αναπηρίες στον Ευρύτερο Δημόσιο Τομέα (Ειδικές Διατάξεις) Νόμου του 2009 (Ν.146(Ι)/09, καλούνται όπως, με τα λοιπά πιστοποιητικά που επισυνάπτουν στην αίτησή τους, υποβάλουν και πρωτότυπα πιστοποιητικά των θεραπόντων ιατρών τους στα οποία να περιγράφεται το είδος και η κατάσταση της αναπηρίας τους.

7. Αιτήσεις θα πρέπει να υποβληθούν στον έντυπο Γεν. 6 και να παραδοθούν στο Γραφείο της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας έναντι απόδειξης παραλαβής ή να αποσταλούν μέσω του Ταχυδρομείου με συστημένη επιστολή στον Πρόεδρο της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας, 1407 Λευκωσία, ή μέσω τηλεομοιοτυπικής υπηρεσίας (Τέλεφαξ 22670101), όχι αργότερα από τις 26 Απριλίου 2010. Οι αιτήσεις πρέπει να συνοδεύονται με αντίγραφα των Πιστοποιητικών των ακαδημαϊκών και άλλων συναφών προσόντων που προνοούνται στην παράγραφο 3 ανωτέρω, περιλαμβανομένων βεβαιώσεων για υπηρεσία εκεί όπου απαιτείται πείρα. (Τα πρωτότυπα να παρουσιαστούν όταν ζητηθούν για έλεγχο).

8. Αιτήσεις από μέρους δημόσιων υπαλλήλων θα πρέπει να υποβληθούν μέσα στην προθεσμία που καθορίζεται στη δημοσίευση, απευθείας στο Γραφείο της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας, με κοινοποίηση στους οικείους Προϊσταμένους των Τμημάτων στα οποία υπηρετούν.

(Φ. 15.21.001.17.01.05/05)



Τελευταία Ενημέρωση στις: 25/04/2016 04:25:28 PM